آیا دیالیز راه حل فقط برای کراتینین سطح 3.5 تا 4
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز راه حل فقط برای کراتینین سطح 3.5 تا 4

آیا دیالیز تنها راه حل برای رسیدن به سطح کراتینین از 3.5 تا 4؟ دیالیز رایج ترین راه که می تواند برای تسکین علائم نارسایی کلیه، مانند فشار خون بالا استفاده می شود. اما آیا می دانید که آن را تنها راه برای درمان بیماری کلیه نیست. برای افراد مبتلا به سطح کراتینین از 3.5 تا 4 آنها می توانند بهتر و بدون دیالیز زندگی می کنند.

آیا دیالیز تنها راه حل برای رسیدن به سطح کراتینین از 3.5 تا 4؟

همانطور که در بالا ذکر شد، دیالیز است تنها راه حل برای رسیدن به سطح کراتینین بالا نیست. در گذشته، hormonotherapy و immunosuppressor را می توان در مراحل اولیه بیماری کلیوی استفاده می شود. و بعد از مردم رنج می برند علائم بیشتر و بیشتر، پزشکان دیالیز برای تسکین آن علائم توصیه می شود.

اما شما می دانید که مهم نیست چه نوع از درمان می تواند بیماری های کلیوی را درمان نمی دائم، تا مردم هرگز تا برای پیدا کردن بعضی گزینه برای کسانی که درمان.

درمان های جایگزین دیالیز چیست؟

پس از سالها تحقیق، پزشکان یک سری از روش های درمانی منحصر به فرد بر اساس طب سنتی گیاه چینی اختراع، همه از آنها به اثر خوب در درمان بیماری های کلیوی. یکی شناخته شده ترین به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که ترکیب کاملی از طب چینی و طب غربی شناخته شده است.

با کمک میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، بیمار بیماری های کلیوی با سطح کراتینین از 3.5 تا 4 می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز و دوباره به زندگی عادی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما جزئیات بیشتر را برای شما به صورت رایگان فراهم کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

اگر شما هنوز هم سوال دیگر در مورد دیالیز داشته و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با کارشناسان ما در واتساپ، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. واتساپ ما: +86 13722794624





:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: